نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال
سرخط خبرها

چین تایپه و کره رقبای ایران در راه نیمه نهایی|عطایی:تابه اینجا برای ما دیدارها، تدارکاتی بود

  • کد خبر: ۸۰۷۲۸
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
چین تایپه و کره رقبای ایران در راه نیمه نهایی|عطایی:تابه اینجا برای ما دیدارها، تدارکاتی بود
تیم ملی والیبال با نتیجه 3 بر صف با برد آسان برابر پاکستان به عنوان صدرنشین صعود کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ملی پوشان والیبال ایران با برد آسان در سه ست پیاپی مقابل پاکستان، با ۹ امتیاز و ۹ ست برده و بدون ست باخته و صدرنشینی قاطع راهی دور بعدی مسابقات قهرمانی مردان آسیا شدند. عطایی در این بازی هم با توجه به بی خطر بودن حریف، ترکیب متنوعی در طول ست‌ها به زمین فرستاد و بی آنکه آزاری از سوی حریف متوجه تیم ایران شود، پیروز شد.
ایران با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۱۹ و ۱۵ پاکستان را برد تا در دور دوم در همگروهی با دو تیم سرعتی چین تایپه و کره در اندیشه صعود به نیمه نهایی باشد. صعود کره و چین تایپه در گروه D قطعی شده است. پاکستان نیز با وجود شکست برابر ایران با دو برد و ۵ امتیاز به جمع ۸ تیم برتر صعود کرد.
بهروز عطایی سرمربی تیم‌ملی والیبال درباره مرحله مقدماتی رقابت‌ها گفت: ما سه بازی دور اول با پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ را به عنوان دیدار‌های تدارکاتی برای محک زدن تیم خودمان قرار داده بودیم و از ترکیب‌های متعددی استفاده کرده ایم که‌خوشبختانه برداشت خوبی هم داشته ایم و می‌دانیم نقاط ضعف و قوت تیم کجاست و ان‌ها را ترمیم می‌کنبم.
عطایی در باره حریفان دور دوم جام ملت‌ها نیز گفت:کره و تایپه هر دو با تکنیک و سرعتی هستند. می‌دانید که کره در مسابقات‌مقدماتی به تیم‌ملی ما سه بر دو باخته بود و تیم با کیفیتی است. سعی می‌کنیم با اطلاعاتی که از این دو تیم به دست آورده ایم در جلسات آنالیز بهترین روش و راهکار برای مقابله با کره و تایپه برگزینیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->